kas rekening kloppen de bedragen niet

Een publiek discussie forum voor al uw vragen en opmerkingen over Naanab Finance

kas rekening kloppen de bedragen niet

Berichtdoor ilse77 op wo apr 21, 2010 10:07 pm

Hallo,
SInds vorige week vrijdag is er iets merkwaardigs met de kas rekening. ALs ik een bedrag invoer (af of bij maakt niet uit) dan trekt hij van het totaalbedrag een totaal ander bedrag af.
Bv er zit 100 euro in kas. Ik maak een transactie van 25 euro af. Dan komt er bij totaal te staan dat ik nog 60 euro in kas heb.
Dit werkt dus niet, omdat ik zo niet kan controleren hoeveel ik nog in kas heb. Dit probleem hebben we niet eerder gehad.
Hoe dit op te lossen.
De betaalrekening heeft nergens last van. Die kan nog goed rekenen.

Groeten Ilse
ilse77

Re: kas rekening kloppen de bedragen niet

Berichtdoor Naanab Support op vr apr 23, 2010 10:10 am

We gaan uitzoeken waar dit probleem vandaan kan komen. Zou u ons het logbestand kunnen emailen. Misschien dat daar iets uit is af te leiden. U kunt het logbestand bekijken door in de applicatie via het menu te gaan naar 'Help->Bekijk log'. U kunt dit emailen naar ons info adres.
Naanab Support

Berichtdoor ilse77 op wo mei 05, 2010 9:23 pm

Hallo,
Ik was benieuwd of het goede log bestand was aangekomen. Ben benieuwd of jullie het probleem kunnen vinden.

Groeten Ilse
ilse77

Berichtdoor Naanab Support op vr mei 07, 2010 7:37 am

Het door u toegestuurde logbestand is goed aangekomen. Hier is echter het probleem niet duidelijk uit naar voren gekomen. We hebben het niet kunnen reproduceren. Het is dan ook lastig zoeken naar de oorzaak.

U zou nog kunnen proberen om via 'Beheer->Rekeningen' het ijksaldo van uw kasrekening aan te passen. Bij een aanpassing van het ijksaldo worden alle bedragen herberekent.
Naanab Support

Keer terug naar Naanab Finance - Algemeen